اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

اینستاگرام ۱۲ساله شد | چگونه اولین پستی را که لایک کرده‌ایم، پیدا کنیم؟

  • کد خبر: ۱۱۰۷۲۵
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
اینستاگرام ۱۲ساله شد | چگونه اولین پستی را که لایک کرده‌ایم، پیدا کنیم؟
اینستاگرام امسال دوازدهمین سالگرد تولد خود را جشن می‌گیرد. اگر از کاربران قدیمی این شبکه اجتماعی هستید و سال‌ها قبل حساب خود را ایجاد کرده‌اید، احتمالا از آن زمان تاکنون تغییرات زیادی در زندگی شما رخ داده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ احتمالا شما به خاطر ندارید که اولین لایک خود را پای چه پستی گذاشته‌اید. ولی خود اینستاگرام ابزاری دارد که می‌تواند این پست را به شما نشان دهد.

اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و از آن زمان تاکنون تغییراتی زیادی داشته است. به باور بسیاری از کاربران لایک دیگر اصلی‌ترین روش تعامل با این شبکه اجتماعی نیست و خیلی‌ها از طریق ری‌اکشن‌های بخش استوری بیشترین تعامل خود را با کاربران و صفحات اینستاگرامی برقرار می‌کند. با این حال، کاربران همچنان می‌توانند لایک‌های خود را مدیریت کنند.

اینستاگرام در بخش تنظیمات به کاربر اجازه می‌دهد همه لایک‌های خود را ببیند. این ویژگی قادر است مانند یک ماشین زمان شما را به عقب برگرداند و یادتان بیندازید که در اولین روز‌های فعالیت در این شبکه اجتماعی چه پست‌هایی را لایک کرده‌اید.

چگونه اولین لایک اینستاگرام خود را پیدا کنیم؟

برای یافتن بخش مربوطه مراحل زیر را دنبال کنید:

اپلیکیشن موبایل اینستاگرام را باز کنید و به صفحه پروفایل خود بروید.

روی منویی که با علامت سه خط در گوشه سمت راست صفحه وجود دارد، بزنید و از آنجا وارد بخش Settings شوید.

حالا در نواری که برای جستجو در صفحه دیده می‌شود، عبارت Manage Likes را بنویسید و گزینه مربوطه را انتخاب کنید.

اکنون می‌توانید همه لایک‌های خود را از آخر به اول ببینید.

برای رسیدن به اولین لایک کافیست از بالا سمت راست گزینه Sort & filter را انتخاب کرده و حالت نمایش را روی Oldest to newest قرار دهید تا شیوه نمایش از اول به آخر تغییر پیدا کند.

همان‌طور که احتمالا می‌بینید، فضای اینستاگرام در طول این سال‌ها تغییر زیادی کرده و سلیقه محتوایی کاربران هم عوض شده است. با کمی گشت و گذار در این بخش حتی می‌توانید ببینید که خود شما در گذشته چه پست‌هایی را می‌پسندیدید و اکنون چه پست‌هایی را دوست دارید.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->